Calitate
Politica societatii noastre, in domeniul calitatii este aceea de a furniza piese auto de calitate insotite de servicii de vanzare si post-vanzare ireprosabile, pentru a satisface necesitatile clientilor sai, in conditiile respectarii cerintelor legale.
Organizatia noastra si-a stabilit pentru urmatoarea perioada obiectivele principale in domeniul calitatii:
- realizarea si furnizarea de produse conforme cu conditiile specificate, la termenele stabilite, in scopul cresterii satisfactiei tuturor clientilor si a altor parti interesate
- prevenirea neconformitatilor in toate fazele de realizare si furnizare de servicii pentru a conferi incredere clientilor si a aduce beneficii atat organizatiei cat si angajatilor
- comunicarea permanenta cu clientul si tratarea cu maxima seriozitate si promptitudine a oricaror reclamatii
- instruirea si motivarea personalului pentru imbunatatirea continua a calitatii
In acest sens Transilvania a fost premiata in cursul anului 2007 cu certificatul CertRom Nr 1092 pentru implementarea si mentinerea unui sistem al calitatii.